سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برنامه ها و مطالب کاربردی
 
 
سه شنبه 91 مهر 18 :: 10:54 صبح ::  نویسنده : محمد حسین سلیمی

ژانر : استراتژیک .
منتشر کننده : UbiSoft
عرضه : 17 نوامبر 2011 .
رده بندی اسرا ( بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای ) برای گروه‌های سِنّی :ندارد .
رده بندی ESRB برای گروه‌های سِنّی : 13+ .
امتیاز : 8.5 .
ویژگی‌های بازی :
یکی از بهترین بازی‌های سال 2011 .
خلق دنیایی جدید در 2070 سال پس از میلاد .
گرافیک زیبا و قوی و چشم‌نواز .
ویژگیهای جدید افزوده شده در این نسخه .
توضیحات بازی :
2070 Anno ، در رده‌بندی برخی سایت‌های معتبر بازی ، به عنوان یکی از ده بازی برتر سال 2011 انتخاب شده و امتیاز بالایی کـسب نموده است .
از نکات جالب توجه این بازی - که در کامنت یک گیمر در یکی از سایت‌های ارائه بازی به آن اشاره شده - ، عدد به کار رفته در نام بازی است :
حاصل جمع اعداد بازی ، در هر نسخه‌ای که ارائه شده ، 9 بوده است . مثلا Anno 1404 و یا Anno 1701 و یا Anno 1503 .
و اضافه کنم که نکته کوچک دیگر آن است که همیشه بین اعداد هر نسخه بازی ، حد اقل یک صفر وجود داشته . 1
این نسخه ، ادامه‌ی نسخه‌های پیشین بازی Anno به معنای پس از میلاد است . در این شماره ، متناسب با عصر جدید ، با تمدنها و معماری‌های جدید رو به رو هستیم .
بازیکن در این نسخه باید برای ساخت فردایی بهتر ، با چالش‌های دنیای کنونی خود رو به رو شود و شهرهایی وسیعتر از آنچه تاکنون در سری‌های قبلی می‌ساخت ، بسازد .
در این شماره ، شما می‌توانید همانند غولهای صنعتی ، با تصمیمات بزرگی که اتخاذ خواهید کرد ، بر مسائل کلان محیط زیست تاثیر بگذارید و یا نگرش جهانی به معماری را جهت دهید و یا سعی در برطرف کردن نیازهای عمومی داشته باشید . همه‌ی اینها ، از ویژگیهای اصلی یک بازی مدیریتی و بالخصوص Anno به شمار می‌آیند .
از جذابیت‌های بازی که در این نسخه افزوده شده ، آن است که شما قادر خواهید بود برخی اجناس را به صورت قاچاق بین بنادر جا به جا کنید به شرط آن که توسط گشت‌های ساحلی به دام نیفتید . همچنین می‌توانید برای افزایش قدرت و نفوذ خود ، اقدام به ایجاد و تشکیل اتحادیه‌های مختلف کنید.
به طور خلاصه باید گفت Anno 2070 جدا از اینکه در سال 2011 به عنوان یکی از ده بازی برتر انتخاب شده ، در میان تمامی بازی‌های استراتژیک عرضه شده تا به حال نیز جایگاه ویژه‌ای دارد . امیدواریم از آن لذت ببرید و نظرات و امتیاز خود درباره‌ی آن را به ما ارائه کنید.

http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=38074&id3=40870




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 5480